ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ارتش های مقتدر دنیا است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 176
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ کریم چشک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل گفت: دنیا امروز براقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک حساب ویژه ای باز کرده است و امروز شاهد این هستیم که روز به روز بر این قدرت واقتدار در کشور افزوده می شود.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان برعلیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: ملت ایران با آگاهی درست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایتمداری و بصیرت نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی خواهند کشاند.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: امروزه کشور ما از امن ترین کشور های دنیا محسوب می شود و ما این امنیت را در سایه تلاش نیروهای مسلح کشورمان به دست آورده ایم .

سرهنگ چشک تصریح کرد: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کشورمان به اقتدار و پیشرفت همه جانبه دست یافته و با اقتدار و عظمتی که در بین نیروهای مسلح دیده می شود هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: